+(373) 78 88 90 90

RO RU EN
AXA Imobil aniversează 4 ani de activitate

AXA Imobil aniversează 4 ani de activitate

27-12-2019

Agenția imobiliară AXA Imobil, în 2019 aniversează 4 ani de activitate. În toți acești ani agenția a promovat principii de lucru motivate de scopul îmbunătățirii serviciilor prestate, inclusiv a soluțiilor digitale, juridice și finaciare pentru clienții săi.

Un principiu important pe care și l-a setat drept scop fondatorul AXA Imobil, Viorel Staver, este intenția de a schimba modul de activitate a agenției imobiliare, fiind promovate atât principii oneste, cât și proceduri transparente, iar astfel să fie schimbată percepția clienților în raport cu agenții imobiliari.

Un argument forte în acest sens a fost și faptul că el însuși, cu mulți ani în urmă, a rămas victima unei escrocherii cu un apartament achiziționat. Acestă situație a reperezentat un argument cu impact în setarea scopurilor și modalității de activitate a agenției AXA Imobil.

După 4 ani de activitate, agenția a reușit să ajute destui oameni să facă investiițile corecte, sau să gasească casa potrivită – totodată recenziile primite recomandă echipa AXA Imobil, atât din considerentul profesional cât și cel uman, prin care oamenii sunt ajutați firesc și profesoinist, având în vedere că o tranzacție de acest gen, pentru mulți oameni reprezintă un factor de neliniște și emoții, este important ca implicarea agentului să nu se limiteze doar strict la aspectul juridic și financiar.

Echipa AXA  Imobil se dezvoltă continuu pentru ca și în continuare sa ofere toată gama de servicii directe, dar și aferente, astfel încât tranzacțiile imobiliare să fie întocmite în timp util și prompt, să fie sigure în teremni juridici, să fie corecte în termeni finaciari și plăcute în termeni de interacțiune umană, astfel încât clienții să rămână mulțumiți și fericiți după colaborarea cu AXA Imobil.

Domeniul imobilar în RM este în fază incipientă de dezvoltare, dar într-o fază foarte importantă, deoarece anume acum sunt setate abordările, principiile și misiunea pe care ar trebui să o îndeplinească un agent, sau o agenție, iată de ce  este important ca formarea domeniului să fie realizată  cu orientare spre standarde calitative orientate către clienți.

Efortul unei echipe este valorificat și apreciat doar de gradul de recunoștință al beneficiilor oferite societății.

După 4 ani de activitate suntem deciși să continuăm implementarea strategiilor de dezvoltare și promovare a misiunii, cea de a oferi ajutor în imobiliare, într-un mod sigur și transparent, iar clienții să rămână cu un grad înalt de satisfacție de pe urma colaborării.

Cookie-urile ne permit sa va oferim serviciile noastre. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.