+(373) 78 88 90 90

RO RU EN
Prima casă: Lista actelor necesare

Prima casă: Lista actelor necesare

22-03-2018 Sfaturi utile

Executivul a aprobat recent Regulamentul de implementare a Programului de stat „Prima Casă”, ce reglementează criteriile de admitere a băncilor în cadrul Programului, condițiile de acordare a creditului de către bancă, cele de acordare și executare a garanției de stat, precum și cele de valorificare a locuinței ipotecate.

Pentru a obține un credit „Prima Casă”, solicitantul trebuie să prezinte în primul rând documentele care atestă veniturile obținute:

• cererea de acordare a creditului în cadrul Programului,
• cererea de acordare a garanției,
• buletinul de identitate a solicitantului, al soţului/soţiei, după caz;
• adeverinţa de venit,
• carnetul de muncă, contractul individual de muncă sau licenţa pentru activitate profesională,


Pe lângă documentele care atestă veniturile, sunt necesare și actele cu privire la imobilul achiziționat:

• extrasul valabil din Registrul Bunurilor Imobile pentru locuința care urmează a fi procurată prin intermediul Programului
• certificatul privind lipsa datoriilor eliberat de Serviciul Fiscal de Stat
• certificatul eliberat de Agenția Servicii Publice care confirmă faptul că beneficiarul nu deține în proprietate exclusivă sau comună cu soţul o locuinţă în decursul ultimelor 12 luni până la data solicitării certificatului.

Cookie-urile ne permit sa va oferim serviciile noastre. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.